Penguin Falling Asleep

Creepy!

 
Meeer böckeeeer!
Ja, mors sambo beställde dessa efter att ha bläddrat i min gamla bok Skräcksperiment. En barnbok där monster visar olika tester man kan göra inom fysik, kemi och mycket annat. Tycker att illustrationerna är helt underbara, därför har jag suttit och bläddrat i dessa och blivit otroligt inspirerad. Kan det komma ut en barnbok i mitt namn i framtiden tro? Det får vi se. Men jag har idéer åtminstone och det är ju en bra start.
 
Men i övrigt så har jag feberfrossa till och från, tror jag? Är lite osäker på vad det är med mig egentligen. Hade ont i halsen igår, kurerade mig totalt. Hade ännu mer ont i halsen när jag vaknade, men en timma senare mådde jag bra och nu är jag bara allmänt mosig. Känns knepigt att spendera en helg hemma, det är första gången på riktigt länge. Åt till och med McDonald's, minns inte när det hände sist. Oh well.
 
Hoppas ni har det trevligt därute åtminstone!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: