Penguin Falling Asleep

Tjugo över två

Min kollektion börjar att ta form! Här nedan ser ni några kommande örhängen, halsband och kylskåpsmagneter! Väntar för tillfället på brevbäraren, om han eller hon faktiskt vill ta sig ut i det här vädret. Det är nämligen så att haglet öser ner med jämna mellanrum. Bävar inför att själv gå ut om en stund, men det blir säkert bra. Har inte kommit så långt på dagen ännu, den är trots allt bara tjugo över två. Brukar visserligen vara klar med de flesta dagssysslorna vid den här tiden.
 
Jag har skickat in ett utkast till min lärare, uppsatsen ni vet. Har som vanligt ångest över detta, men jag kommer att få svar snart och även om jag måste ändra på lite saker och ting så ska jag inte knäcka mig själv. Ska, som tidigare nämnt, ta mig ut till affären snart. Det är ju bara över vägen, men i den här stormen så känns det mindre trevligt!
 
Oh well, här har ni en GIF!