Penguin Falling Asleep

Dejtar en strippa

Är du en storshoppare liksom jag? Då kan vi hjälpa varandra att spara pengar via bonusbay!
 
Ja, att jag inte kom på Bonusbay tidigare: för varje gång du handlar i en butik via dem, så får du in några procent av ditt köp in på kontot. När du kommit upp i 150:- så kan du dessutom ta ut det. Eftersom du får en bonus på hundra kronor när du blir medlem just nu så är det ju faktiskt inte så svårt att komma upp i just den summan. Blir du medlem via min länk där uppe så kommer vi att kunna ge varandra bonus varje gång vi handlar - inte fy skam! Det är ju inga dåliga affärer heller: Zalando, Ellos, Nelly, Eleven, Adlibris ... the list goes on!
 
Passade på att använda just bonusbay när jag råkade spontanköpa ett par jeans förut. Så nu klirrade det till lite extra i kassan, vilket inte skadar. Så just nu inväntar jag ett par sommarskor och de här fantastiska byxorna! Kommer använda dem varje dag ungefär. Så känns det åtminstone just nu. Men det där bling-blinget på benet kommer ju trilla av ganska direkt - så fungerar nämligen jag. Allt kommer hamna i pojkvännens lägenhet och om någon ser det så kommer de tro att han dejtar en strippa. Fantastiskt.
 
Näe, jag har skjutit upp studerandet hela dagen. Jag måste ju inte just nu eftersom det är lov, men det kommer bli stressigt nästa vecka om jag ska hinna med det som jag har planerat. Bäst att sätta igång.