Penguin Falling Asleep

Det jobbigaste är avklarat nu

Ugh, jag borde ju inte klaga. Eller, det gör jag faktiskt inte. Jag är bara så otroligt rädd att försova mig. Imorgon ska jag nämligen upp sex, ta bussen till resecentrum 6.57 och sedan ta en buss därifrån till nästa resecentrum för att ta mig till skolan. På onsdag tar jag däremot bilen, då kan jag virra runt bäst jag vill. 
 
Känner mig lite förvirrad ikväll, bakat bröd som jag ska ta med mig imorgon och nu ska jag läsa igenom lite papper för morgondagens lektioner. Sedan är det dags för mig att sova, även om jag vet att jag bara kommer vrida och vända på mig i ren oro. Försöker att ta det lugnt, men det går lite så där. Tror jag behöver lära mig av andra hur det fungerar att slappna av till vardags. Oh well.
 
Hade en jättefin dag idag! Mycket nytt folk, men alla var urtrevliga. Vet ni hur mycket tatueringar jag tittat på idag!? Rena himmelriket. Har ursäktat mig själv för att jag sneglat, sedan förklarat att det är tatueringarna jag är ute efter att se. Jag menar inte att personen är konstig för att jag stirrar, haha! Det förstod nog förresten allihop. Vi hade speed dating som övning för att lära känna allihop, därför var ofta min inledning i form med "jag ser att du har tatueringar, får man kika lite?" och sedan pratade man om hur ont vissa känsliga delar gjorde, frågade var personen kom ifrån, framtidsplaner och sedan hade de där två minuterna gått för längesedan. Fint. Det jobbigaste är dessutom avklarat nu: fotograferingen
 
Jag har förmodligen hur mycket mer som helst att berätta om skolan på onsdag kväll, när jag slappnat av och börjat reflektera lite mer. 
 
Hittade två gifar jag inte lagt upp, så jag kör på - varför inte liksom. De flesta har ju sett mig i alla möjliga knepiga vinklar (ehrm, snapchat) så det spelar ingen roll. Just här var i torsdags fredags(?), i väntan på att någon skulle greja klart med sin nya dator ;) När han kom tillbaka så virade jag in mig i hans armar och kommenderade "NU HAR VI MYSIGT" ifall han inte förstod att vi hade det. Däremot gick han efter fem minuter igen... äsch! Varje kväll är en myskväll där borta!