Penguin Falling Asleep

Amazed av garter belts

De flesta som känner mig vet att jag är helt amazed av garter belts (höfthållare på svenska, va?) och idag beställde jag ett nytt gäng. Ska rensa min strumplåda ikväll, man märker ganska tydligt vilka jag använder och inte på så sätt att de jag inte använder - ja, de hittar man inte ett helt par till! Det är singelsockor hela bunten. Oftast är det också de där tunna silkiga jag inte använder eftersom jag gärna halkar i kurvor med dem. På riktigt, skratta inte. Jag är en riktig racerkvinna här i lägenheten och då har jag inte tid med hala sockor. Men i vilket fall som helst, ska rensa ur, se om jag hittar några singelsockor och även försöka hitta deras partner, sedan ska jag organisera om. Finns det någon bra metod man kan "para ihop" strumpor med? Sätta ihop dem med gummiband? Klädnypor? Är superdålig på det där. Oh well, här är de!
Ni kommer givetvis få se dem lite mer "live" i en GIF när de dyker upp! Ebay brukar vara snabba. För övrigt så kommer förhoppningsvis mina hårkritor i veckan dessutom, då blir jag rödhårig för en dag! Har alltid velat testa, men är så rädd att jag inte ska trivas i det.
 
Nåväl, sätter stopp här. Har hittat för mycket kläder jag vill beställa under tiden som jag petat och donat med det här inlägget. Min plånbok ligger i farozonen.