Penguin Falling Asleep

Blödigast

Nu var det en vecka sedan sist, hej! 
Har hunnit med en hel del, Star Wars-premiären, Musikhjälpen och igår slängde jag av mannen på resecentrum så att han försvinner ut i skogen över jul. Det lät elakt, han åker ju faktiskt bara hem till familjen. Det är fint, så ska julen firas. Jag åker ju faktiskt hem till jul jag med. Känns bara ovant med tanken att veta att han inte är hemma om jag åker dit och låser upp dörren. Oh well, det är bara en vecka. Jag hinner vara sysselsatt.
 
Åkte hem till far över dagen igår, kikade runt lite i affärer och åt middag. Sedan for jag tillbaka hem och kröp ned i sängen, redan vid 19. Hade Lilo & Stitch på datorn och grät allvarligt talat ögonen ur mig till den innan jag somnade. När blev jag så här blödig? Vad hände?
Försöker komma på vad som är vettigt att göra en ensam söndag. Har fortfarande en skoluppgift jag kan peta med och lämna in, har jag för tråkigt så kan jag ju skriva uppsats. Men vet ni vad? Det är julledigt, borde man inte lägga undan allt som har med skola att göra då? Inte jag. Tydligen. Suck.
 
I torsdags blev jag alldeles för nostalgisk - Turok från -97 kom ut på Steam, så jag var tvungen att köpa det. Minns att jag spelade det när jag var liten, skyller helt och hållet på pappa. Mindes till och med alla små gömda gångar som finns. Otroligt egentligen. Absolut värt 148:- för att känna sig liten igen, haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: