Penguin Falling Asleep

Extra lyxigt, vad baserar de det på?

 
Det är väldigt få personer som motiverar och inspirerar min poetiska sida. Två är nog siffran man kommer upp i. Konstigt nog låter jag aldrig dem få höra något av allt det jag tänker, skriver och ibland säger. Kanske för att jag aldrig säger det rakt till dem. Ligger något i det. Fick en ordentlig snilleblixt och specialbeställde en julklapp till min Rödluva, men nu har jag istället ångest att det här inte räcker till. Julen är en hemskt ångestfylld högtid, usch. Det handlar ju faktiskt inte om priset på gåvorna, eller gåvor alls, men jag vill så gärna ge något fint. Mannen fick sin julklapp redan i november, kunde inte vänta längre, haha. Men han blev nöjd, det är huvudsaken. 
 
Var ute med Spotify lite för högt i lurarna och fotograferade panoramabilder. Som den ovan, tyvärr blir alla bilder på bloggen lite små. Förutom de som jag vill ha små, de blir istället gigantiska. Oh well, ska inte klaga. Jag hade kunnat bredda min blogg lite men jag skippar det på grund av lathet. Har så mycket annat som jag vill göra istället. Som att dagdrömma, inte för att det är viktigt, det är bara väldigt bekvämt. Särskilt med tanke på att jag har en stressig kväll - utan att ha något att stressa över. Har ingenting att göra och det är kanske just det som är problemet.
 
Måste sett himla kul ut inne på Coop förresten. Det är något fantastiskt underbart roligt med The Offspring's "Why Don't You Get A Job" så när den startade i min mobil stod jag och fånlog bland toalettpappret. Glömde av mig själv en liten stund och stod bara där som ett fån. Som tur var klockan runt nio och det är sällan mycket folk på plats, så jag antar att ingen undrade vad jag hade så kul åt. Köpte extra lyxigt, vad baserar de det på?
 
Nåja! Är lugn i kroppen efter den här promenaden. Ska logga in på skolan och se vad som har hänt där, förmodligen inte mer än igår. Skriva några ord på mitt historiaarbete. Ställa larm så att jag kommer upp till jobbet och sedan kan köra mormor att handla för att därefter göra exakt samma sak med mannen. Plus lite andra ärenden förstås. Snart helg, yay!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: