Penguin Falling Asleep

När panorama går fel ...

Så kan vilken bil som helst bli en mopedbil. Hade lite bråttom när jag var ute och jobbade imorse så det blev ytterst spännande. Inte någon bild jag kunde bifoga i mitt mejl efteråt direkt. Om ni nu undrar varför jag behöver fotografera vindrutor: min arbetsgivare vill ha något form av bevis att jag varit ute. Behöver ju inte ta kort på tusen bilar om jag lämnar ut tusen flyers, men ni fattar. Så jag brukar slänga med ett gäng bilder från olika områden. Det var däremot ytterst spännande att göra detta i världens storm. Flög lappar överallt.
 
Nåväl! Jag har hunnit med mycket ändå vill jag säga. Jobb och handlat två gånger på samma ställe. Kanske ska försöka att hålla mig inne lite nu ikväll, vi får se hur det går med det. Känner mest att jag vill ha fredag, hemmagjorda hamburgare och spelmys. Börjar känna ett uns av julångest dessutom, gah. Vill bara glömma julskinkor och tomteskägg en stund.
 
På tal om julångest: har fortfarande en uppgift som ska in i engelska 7-kursen innan julafton. Bra att jag påminde mig själv, just vad jag behövde. Det är en så otroligt svår uppgift så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Börja kanske är en start. Meh.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: