Penguin Falling Asleep

Nu skiter jag i det här

Näe, förlåt men nu struntar jag i den här bloggen. Är så trött på att ingenting fungerar och värst av allt - jag kan inte lägga upp videos. Så därför byter jag HIT. Ja, jag har alltså redan varit lite otrogen och skrivit vid sidan av, saker som jag kanske inte alltid delat med mig av här. Så följ mig där om ni vågar! Lägg till mig i favoriter, eller till och med som startsida (HAHA nej, please don't).
 
Så om ni vill lära er hur man okokar ett ägg, följa mina tankegångar i mina humörsvängningar och framtidsnojor - följ mig. Just nu är bloggadressen http://nouw.com/freejinn men om jag faktiskt får in lite mer läsare än här så tror jag att det blir ett eget domännamn till slut :D Vore superkul!
 
Ni kan också klicka på mig här nedan så kommer ni till min startsida. Kram på er!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: