Penguin Falling Asleep

Tillfällig familjeökning

Nu har jag sett Iron Sky, tre år efter att den faktiskt kom ut. Är det weird att tycka att den var bra? Haha! Blev otroligt sugen på att se Död Snö, både 1 och 2. Känner mig bara så otroligt ensam när jag ser på serier och filmer själv, förstår inte hur folk kan sitta ensamma och se på Netflix 24/7. Jag måste ha någon att dela mina frågor och åsikter med! Även om det sällan kommer något vettigt från min sida när man ser på något.
 
Kom hem idag efter att ha skrapat rutor som en tok. Visade sig att vi hade en ny, visserligen tillfällig, familjemedlem. Om jag av någon anledning inte får en tröttchock om en stund så tänkte jag ta en långpromenad med honom. Benji, heter han förresten. Han åker hem på onsdag, men jag ska nog hinna med ett par rundor trots det! Fredag-söndag har jag vilodagar, vilket betyder att jag inte promenerar mina minst 60 minuter om dagen. Dock är min mobil inställd på att göra detta varje dag. Vet ni vilken ångest man får när det står "Var mer aktiv! Igår missade du ditt mål med 40 minuter". Visserligen har jag säkert gått bra mycket längre än 20 minuter på en hel dag, men jag har ju inte med mobilen hela tiden. Oh well. Ångest.
 
Känns som att det är dags att lägga sig, men klockan slog nyss 20. Det är väl ganska snart det börjar gå mot ljusare tider, right? Eller ja, det gör det väl varje dag just nu. Nåja. En fin vecka väntar! Bio på onsdag, bland annat. Det betyder att jag behöver råplugga imorgon och tisdag för att kunna slappna av helt fram tills helgen. Kanske dags att börja nu? Njaa..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: