Penguin Falling Asleep

Lady in red / NOPE, not gonna happen

Yo yo on you! Här står jag och testar kläder. Eller egentligen inte, detta var igår. Ville testa kasslersnöret (aka fisknätsstrumpor) och om det gick ihop med min outfit jag har idag. Tyckte det var ganska OK för att bara gå ut i i ungefär tjugo minuter totalt en fredag. Ska dra på mig ett par lårhöga strumpor och ett par safety shorts ifall klänningen får för sig att glida upp ... som vanligt i opassande situationer. När jag väl är framme vid min destination lite senare så kommer jag ändå springa runt i shorts och t-shirt så egentligen spelar det väl ingen roll vad jag har på mig nu.
 
Jag är ganska säker på hur helgen kommer se ut. Pojkvännen ska sitta och spela Fallout 4 som resten av världen och jag kommer sitta bredvid i mina egna tankar. Lär väl spela jag med, men har haft otroligt mycket problem med mitt steamkonto det senaste. Eller ännu en gång - igår hade jag det. Kunde spela Spore hur mycket jag ville, men inte Anno 1404. Kanske hinner att lösa sig. Har ju även Amnesia att köra igenom. Spelade cirka fem minuter, hörde barn och tänkte "NOPE, not gonna happen" och stängde ner. När det kommer till film så är jag inte alls lättskrämd (vill jag tycka), men när jag måste lösa problem och vara involverad i själva skräckupplevelsen så stänger min kropp av. Gör som en tvättbjörn: håller för ögonen och väntar på att det värsta är över.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: