Penguin Falling Asleep

LJUSHUVUD DÄR!

Det här var bra för mig, har suttit och varvat studier och spel en stund och har kommit riktigt långt - på båda faktiskt! Skulle testa Google Slide som skolan använder, alltså Googles Powerpoint. Slutade med att jag gjorde hela min del i grupparbetet, däremot tror jag att jag kommer få göra om allting så att det matchar ihop med min arbetspartners del. Men det gör inget, nu vet jag ju hur det fungerar. Kanske kan introducera vad jag gjort för honom lite smidigt senare? I really hope so. Då är jag ju liksom helt klar och kan lämna in det på torsdag, om gruppmedlem nummer två blir klar vill säga.
 
Om mitt drömscenario jag just beskrev blir sant så kan jag alltså börja med min psykologiinlämning imorgon. Funderar på hur seriös jag ska vara, om jag ska dela in allting i rubriker och göra en innehållsförteckning och sådant. Tycker ju ändå att det är kul och jag kanske får några extrapoäng för att arbetet blir lättnavigerat. Tänker nog köra på det, Word kan jag ju arbeta med i sömnen nuförtiden.
 
Ska ställa mig och laga mat strax (strax som i tre timmar)! Yep, det är inte ofta jag säger det. Dessutom stämmer det inte helt - jag ska bara sätta på ugnen, hacka sallad och slänga in lite pulled pork i ugnen. Måste åtminstone hålla tiden och det är ju... inte alls ansträngande eftersom man har en mobiltelefon. Nåja, gott ska det bli! Har inte haft vatten på ett tag så jag sprang över och handlade dricka för 70 spänn, haha.
 
Vet ni vad som är jobbigt när man är van vid att ha vatten 24/7? Att man blir helt handikappad. Och dum på det. När jag inte kunde få något vatten att göra saft av tänkte jag "Nämen, då kan jag väl diska lite för att få tiden att gå". LJUSHUVUD DÄR! Sedan tänkte jag koka mig lite tevatten ... Mm, utmärkt. Särskilt utan vatten. Bra tänkt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: