Penguin Falling Asleep

Parabolöron

Ont i bröstkorgen och vill skrika rakt ut, på riktigt. Bara vråla (blev sugen på djungelvrål btw) så att det ekar och sedan bara lägga mig och sjunka genom marken. Jag ska se på tre filmer, varav den ena är i tre episoder (Torka aldrig tårar utan handskar), skriva en analys på engelska om den sistnämnda, välja ett område ur en annan film och skriva svar på det och inte nog med det - ska skriva en dramaturgisk analys på ÄNNU en film. Detta ska vara inlämnat på torsdag och jag har inte börjat än, heh. Försöker motivera mig själv så gott det går. Är inte bra på att se på film ensam, tröttnar och börjar peta med annat istället. Ska dock försöka lyckas idag efter att jag har fått i mig lite middag. Ska även knuffa iväg ett mail till den jag ska göra grupparbetet med och se om han redan har några idéer för hur vi ska lägga upp det.
 
Vaknade två minuter innan pojkvännens larm idag, sedan låg jag och kliade honom på armen tills klockan var tre över fem. Jag hade lika gärna kunnat gå upp då, kände jag. Får dåligt samvete när han måste upp i kylan, men å andra sidan får han kaffe före mig och det är väl bättre?! Okej, kanske inte. Dåligt argument. Ska slipa lite på det. Nåväl, han lämnade en supergod smoothie till mig innan han for iväg, fint! Tror vi fått i oss typ tre liter yoghurt den här helgen, minst. Plus en massa frukt och bär. Tänker låtsas att det är supernyttigt och att vi är riktigt fit.
Hahahah ...
 
Varit ute en sväng med hundarna idag, den här gången var de bara två. De var så lyckliga över att få gå på promenad så de hann att snubbla omkull innan vi ens nått ytterdörren, sötnosar! Efter det så åkte jag ut på ärenden och sedan kom jag hem för att skicka snapchats som en tok till folk - har nämligen fått min nya yodamössa. Jag vill leva med den. Ser ni hur fluffiga öronen är!?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: