Penguin Falling Asleep

Vill ni inte ha mina pengar så :))

Ja, så var det ju Black Friday idag och det var galet. Bokstavligt talat kaos och jag visste varken ut eller in. När började folk köra bil som idioter? Parkera mitt på vägen? Skapa egna parkeringsrutor? Förmodligen hela tiden, men särskilt under lönehelg och superreor. Trots detta så hörde jag många klagomål som "jag köpte ingenting!", är det något fel med det? Är det ett måste att spendera pengar bara för ett sådant här event? Jag tycker då inte det. Jag köpte en hamburgare (obs ej rea) och ett skin till Brightwing (HOTS) igår. Det sista var helt ovärt egentligen, men han blev så söt. Hamburgaren hade jag inte klarat mig utan, då hade jag behövt tvångströja inne i affären för att inte armbåga någon. Lågt blodsocker gör mig elak.

 

Fick mitt slutbetyg i psykologin via mailen idag, underbart! Är så otroligt mycket piggare på att studera när jag faktiskt får resultaten på papper framför mig. Visst kommer jag att få ett omdöme från folkhögskolan med ett helt gäng kurser jag läst, men det känns inte riktigt likadant. Har blivit lite slarvig, faktiskt. Jobbigt att erkänna. Men snart är det väl jullov? Oh well, har inga uppgifter som ska in förrän nästa år ändå. Då är det väl ganska OK att lägga det åt sidan I guess.

 

Har försökt att beställa en ny mobil från Telenor i en timma nu, men det fungerar inte. Blir så grinig. Men vill de inte ha mina pengar så slipper de väl... :))))
Spelar ingen roll hur vi gör, så jag tror att jag ger upp. Visst kan jag köpa den i en fysisk butik, men då blir den aningen dyrare eftersom mitt studenterbjudande från Mecenat bara ger mig rabatt online. Skitliv. Jag ville ju faktiskt ha en ny telefon, min samarbetar mer sällan. Ugh. Oh well, får väl spendera pengar på något annat. Tatuera mig imorgon kanske?

 

Just det! Skin till Brightwing. Från att vara en söt Faerie Dragon till en hiskeligt ful apa. Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: